loading...
تی دانلود
تی دانلود بازدید : 1531 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ غرور از بهنام صفوی

 

 

متن آهنگ

نمک رو زخم من نپاش

من زخمی غرورتم

با این همه بدی ببین

هنوز سنگ صبورتم
از درد من قصه نگو

قصه ی من تکراریه

 مردن من همیشگی

واسه دل تو عادیه

 

جلو چشم غریبه ها

چه قدر خوار و حقیر شدم

هیچی ازم نذاشتی تو

وقتی دیدی اسیر شدم

 وقتی نبودم هیچ کسی

با دلت هم بازی نبود

خاک سیاه نشوندیمو

دلت هنوز راضی نبود

عشقتو تو سرم نزن

انقدر بهم نگو بمیر

تموم هستیم مال تو

غرورمو ازم نگیر

 چرا همیشه تبرت

 رو ریشه ی دل منه


بگو چرا قلب منه

باید همیشه بشکنه 

چه روزهایی که سوختمو

به پای تو حروم شدم 

یه عمری من دل بستمو

تو چشمای تو گم شدم

دیگه چی می خوای از دلم

هر چی که می خواستی دیدی 

به عشق پاک و بی ریام

توی دلت می خندیدی

 

عشقتو تو سرم نزن

انقدر بهم نگو بمیر 

تموم هستیم مال تو

غرورمو ازم نگیر 

چرا همیشه تبرت

رو ریشه ی دل منه

بگو چرا دل منه

 

 

دانلود ll لینک مستقیم از سرور اصلی سایت ll

حجم: 6.17 مگابایت

فرمتفرمت: MP3

کیفیت کیفیت: 128

منبع منبع : تی دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16643
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 290
  • بازدید امروز : 817
  • باردید دیروز : 2,348
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 817
  • بازدید ماه : 22,901
  • بازدید سال : 501,873
  • بازدید کلی : 4,229,958