loading...
تی دانلود
تی دانلود بازدید : 323 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (1)

دانلود آهنگ بی قرار از بهنام صفوی

 

  دانلود آهنگ بی قرار از بهنام صفوی

 

 

متن آهنگ

بی قرارم واسه چشمات اون نگاهی که به یک دنیا می ارزه
می خوام از تو بنویسم اما اسمت که میاد دستم می لرزه
چیکه چیکه آب شدم من وقتی گفتی نمی خوام با تو بمونم
حالا تنها یه پریشون خیلی وقته که دیگه بی هم زبونم
من هنوز از تو میخونم عاشونه / جای دستای تو خالی توی خونه
من هنوز از تو میخونم عاشونه / جای دستای تو خالی توی خونه
خواب چشماتو می بینم فردا آفتابیه دنیا
تو میشی تعبیر خوابم میرسم به آرزوهام
میدونم میای دوباره آسمون آفتابی میشه
باز بهار میاد سراغ گلدونای پشت شیشه
چشم به راه تو می مونم اگه میشنوی صدامو
تکیه کن بازم به شونهم گوش بده ترانه هامو
یه دریچه مهربونی هدیه کن به خلوت من
نشو با دلم غریبه سر بزن به غربت من
نشو با دلم غریبه سر بزن به غربت من
من هنوز از تو میخونم عاشونه / جای دستای تو خالی توی خونه
من هنوز از تو میخونم عاشونه / جای دستای تو خالی توی خونه

 

 

دانلود و پخش آنلاین آهنگ تیتراژ فیلم

دانلود ll لینک مستقیم از سرور اصلی سایت ll

حجم: 5.9 مگابایت

فرمتفرمت: MP3

کیفیت کیفیت: 128


منبع منبع : تی دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ساخت وبلاگ در تاریخ 1394/07/01 و 20:51 دقیقه ارسال شده است

ساخت وبلاگ رایگان

http://parsablog.com



کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16643
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 290
  • بازدید امروز : 438
  • باردید دیروز : 2,348
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 438
  • بازدید ماه : 22,522
  • بازدید سال : 501,494
  • بازدید کلی : 4,229,579