loading...
تی دانلود
تی دانلود بازدید : 2535 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ دل خسته از بهنام صفوی


آهنگ بسیار زیبای دل خسته از بهنام صفوی

 

 

متن آهنگ

بخوام از تو بگذرم من با یادت چه کنم
تورو از یاد ببرم با خاطراتت چه کنم
حتی از یاد ببرم تو و خاطراتتو
بگو من با این دل خونه خرابم چه کنم
تو همونی واسم یه روز زندگی بودی
توی رویاهای من عشق همیشگی بودی
آره سهم من فقط از عاشقی یه حسرته
بی کسی عالمی داره واسه ما یه عادته
چطور از یاد ببرم اون همه خاطراتمو
آخه با چه جراتی به دل بگم نمون برو
دل دیگه خسته شده به حرف من گوش نمیده
چشم به راه تو میمونه همیشه غرق امیده
چشم به راه تو میمونه همیشه غرق امیدهـــــــ

بخوام از تو بگذرم من با یادت چه کنم
تورو از یاد ببرم با خاطرات چه کنم
حتی از یاد ببرم تو و خاطراتتو
بگو من با این دل خونه خرابم چه کنم

 

دانلود و پخش آنلاین آهنگ تیتراژ فیلم

دانلود ll لینک مستقیم از سرور اصلی سایت ll

حجم: 4.59 مگابایت

فرمتفرمت: MP3

کیفیت کیفیت: 128


منبع منبع : تی دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16643
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 290
  • بازدید امروز : 236
  • باردید دیروز : 2,348
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 236
  • بازدید ماه : 22,320
  • بازدید سال : 501,292
  • بازدید کلی : 4,229,377